fredag 12 april 2013

Blogg uppehåll som egentligen inte var tänkt...

Hej Bloggen :)


Längesen jag bloggade nu - alldeles för längesen - var aldrig tänkt att jag skulle ha uppehåll men det blev ofrivilligt. Vi har haft så dålig teckning där vi bor. Telia fungerar inte så nu har vi efter mycket om och men bytt till NET 1 och det fungerar bra :) konstigt för telias mast är ca 7km bort i Sävar och NET 1 mast är i Vännäs flera mil från oss - konstigt! 

Vad gör ni idag? själv är jag hos mormor och morfar medans matte och husse arbetar - så idag är jag i stan, inte dåligt med miljö och luft ombyte...

Längtar ni efter våren lika mycket som jag? vart är den - någon som vet?

Hoppas ni har en bra fredag och myser så mycket ni bara kan med era mattar och hussar

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar