onsdag 18 september 2013

Klippt var det här...

Idag var hela familjen uppe för kl 09.00 - undra när det hände sist ;)
Vi är alla lite morgontrötta inklusive lillasyster Liv.
Hon är verkligen fin, sover hela nätterna och vaknar med ett leende på morgonen. Hon är även snäll med mig än i alla fall drar mig bara ibland i pälsen men jag vet att hon förstår inte bättre är ju rätt liten än men söt är hon. På förmiddagen var vi in till stan och klippte oss, el matte och husse klippte sig - tack och lov så slapp jag - vilken tur jag hade! Sen var vi förbi mormor och morfar och där får man alltid gott fika sen har mormor alltid nå gotta till mig - tala om tur :)


Skogspromenad i Ytterbodaskogen. Det är så skönt att det inte var jakt, man blir så less på att inte kunna vara som man vill i skogen denna tid på året! Pappa och Jag <3



Våra vackra solrosor


Även Liv fick följa med i skogen, på bredväg och på stigar...Underbart väder hade väder...


Liv och Husbilen :)


Solros!


Jag bär mitt eget koppel - Stolt är jag!


Smörblomma i mitten av september 


Flugsvamp!


Konstig svamp men snygg el hur?


Jag bland blåbärsriset - mums blåbär är gott.
Vad som händer senare ikväll vet jag inte kan bli en sväng till farmor och farfar - matte behövde skriva ut nått inför nämndemötet i morgon. Matte sitter i För och Grundskolenämnden. 

Voff Voff så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar