söndag 22 september 2013

Kalas hos kusin Pontus

Idag fyller världens bästa kusin Pontus år :) Men jag fick inte följa med för jag är på Löpen. Så det var hemskt synd om mig som fick vara hemma och utan tårta!

Jag hade jättegärna följt med för jag gillar att umgås med stor tjejerna! och sen älskar jag att fika. Sen att inte få träffa alla å få pussa på alla!


Liv och Faster Minni



Liv och Farmor


The gäng :)



Klara! Hon har inga problem med sina höfter! 

Om ni tycker att jag är dålig på att blogga så är det inte för att jag inte har tiden och lusten utan pga att vi har så långsamt internet i byn! Önskar att det var snabbare och fungerade bättre! Varför fungerar inte TELIA i byn kan man fråga sig!? Net1 fungerar men lite långsammare...

Men jag kämpar på :)

VOFF VOFF på er alla i cyberrymden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar